Titulinis
Naujienos
Visuomenės palaikymo pernai sulaukusi akcija „Savaitė BE PATYČIŲ“ šiemet startuos kovo 21 dieną. Visą savaitę akcijos partneriai – įvairios šalies įstaigos ir organizacijos – kvies į renginius, kurie atkreips dėmesį į agresyvų vaikų elgesį, į patyčias ir pažeminimus, kuriuos tenka patirti mūsų šalies moksleiviams.
Skaityti plačiau
2011 m. vasario 8 dieną Lietuvoje, kaip ir daugelyje pasaulio šalių, jau aštuntą kartą bus minima Saugesnio interneto diena. Šiais metais Saugesnio interneto dienai visoje Europoje skirtas šūkis „Internetas − daugiau nei žaidimas, tai − Tavo gyvenimas!“ kviečia visus interneto vartotojus, o ypač vaikus ir jaunimą, atidžiau pažvelgti į virtualų gyvenimą ir sužinoti, ką jų tikrasis „aš“ gali jame patirti.
Skaityti plačiau
Sveikatos mokymo ir ligų prevencijos centras 2011 m. vasario 22 d. (antradienį) 10 val. adresu Kalvarijų g. 153, I aukšto salė, Vilnius organizuoja nemokamus teorinių ir praktinių įgūdžių mokymus tėvams „Pirmoji pagalba vaikui“.
Skaityti plačiau
Per pusryčius su maistu gaudamas daug vitamino D ir kalcio, organizmas gali pagreitinti riebalų skaidymąsi, o pats žmogus vėliau jaučiasi sotesnis, rodo Australijoje atliktas tyrimas.
Skaityti plačiau
Jau šešioliktąjį kartą Krašto apsaugos ministerija ir Lietuvos kariuomenė kartu su Švietimo ir mokslo ministerija organizuoja respublikinį mokinių konkursą „Ką žinai apie Lietuvos kariuomenę“. Konkurse dalyvauti kviečiami labiausiai Lietuvos kariuomene besidomintys ir daugiausiai istorinių žinių turintys Lietuvos mokyklų 9-12 klasių moksleiviai.
Skaityti plačiau
mais nustatyta, kad visaverčiai pusryčiai maždaug 30 procentų padidina darbingumą. Taigi jeigu laukia nelengva darbo diena, nepamirškite organizmą aprūpinti energijos atsargomis. Tam tinkamiausios – košės.
Skaityti plačiau
Mama, skauda ausytę
2011 m. Vasarion 02 d.
Ausų uždegimas iš tikrųjų ne ta liga, kurią galima gydyti patiems. Kai kurios liaudiškos priemonės net gali pakenkti – gali prakiurti ausies būgnelis.
Skaityti plačiau
Naujas tyrimas rodo, kad moterys gali mylėtis nėštumo metu ir nesibaiminti, jog reguliarus seksas pakenks kūdikiui.
Skaityti plačiau
Šį savaitgalį sostinėje bus siekiama kiek neįprasto, bet žiemiško rekordo - daugiausia Lietuvoje nuo kalno besileidžiančių čiuožėjų. Prisijungti kviečiami visi norintys.
Skaityti plačiau
Pirmąjį Lietuvoje žaislų muziejų jo sumanytojai tikisi atidaryti dar šių metų pabaigoje.
Skaityti plačiau
Liaudiškos polkos ar graikiško sirtakio ritmai kai kuriose uostamiesčio mokyklose išstūmė džeržgiančius skambučius. Tačiau kai kuriuos pedagogus ši naujovė varo iš proto.
Skaityti plačiau
Susituokusios poros gyvena ilgiau, o santuokos pliusai atsiskleidžia bėgant laikui, teigia Deividas Galakeris (David Gallacher) iš Velso universitetinės ligoninės ir Džonas Galakeris (John Gallacher) iš Kardifo universiteto Medicinos mokyklos.
Skaityti plačiau
Neseniai internetinėje spaudoje pasirodęs straipsnis, esą Pasaulio sveikatos organizacijos (PSO, World Health Organization) rekomendacija kūdikius iki 6 mėnesių maitinti tik motinos pienu yra nepagrįsta moksliniais tyrimais ir gali būti žalinga, sujaudino daugelį kūdikius išimtinai krūtimi maitinančių mamų.
Skaityti plačiau
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Generalinė prokuratūra ir Vaiko teisių apsaugos kontrolieriaus įstaiga pasirašė bendradarbiavimo susitarimą, kuriuo siekiama geriau organizuoti vaiko teisių gynimą.
Skaityti plačiau
Vartotojų susidomėjimas tuo, ką jie valgo, auga. Atitinkamai didėja ir poreikis maisto kokybei. Natūralu, kad maisto gamintojai, siekdami patenkinti augančius vartotojų poreikius ir padidinti savo gaminamų produktų konkurencingumą, gausina produkcijos asortimentą
Skaityti plačiau